2013. október 31., csütörtök

A fekete macskák ünnepe


Bár a Halloween nem magyar ünnep, azért még nem bűn egy kis vidámságot is csempésznünk ezekbe a szomorú napokba. Mi ilyenkor előveszünk egy jó horror filmet, vagy a barátainkkal találkozunk a Horrorzabálók éjszakáján. Ezen kívül egy-egy ízléses dekoráció is elfér a lakásban pár töklámpás, pókháló és denevér formájában. A jellegzetes motívumok közül most a fekete macskát választottam ki, mert találtam egy nagyon édes antik plüsscica gyűjteményt. Szerintem nagyon különlegesek, és igazán finom kiegészítői lehetnek egy romantikus stílusú szobának. Az alsó képen egy régi-régi jelmez látható, nagyon szeretem nézegetni a hasonló fotókat.


Utólag találtam még két érdekes képet, szerettem volna, ha itt egy helyen vannak. Az első egy nagyon szép scrapbook albumból van, a másik pedig egy 1914-ben fotózott cicás harisnya.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...