2014. május 6., kedd

Kincsek a káli piacról

Már régen mutattam a helyi piacról turkált kincseket, de ma vasaltam egy jót, ami jó alkalom erre. Vegyesen van régi és legfrissebb szerzemény köztük,a teljesség igénye nélkül. Nem tudom máshol hogy megy a dolog, de nálunk a csajok főleg a ruhakupacokkal vannak elfoglalva, úgyhogy szabadon kiélhetem magam a lakástextilekkel. Ennek köszönhető az is, hogy a legtöbb darab 100 Ft körüli áron jutott hozzám, így még hónap végén is van lehetőségem egy kis vadászatra.

Itt már mutattam pár szép párnahuzatot, most találtam melléjük még két szépséget.

Néha csipke is csurran-cseppen...

Az egyik kedvencem ez a rózsaszín pamut damaszt terítő, ami pontosan az étkező asztalunkra illik. A felette lévő egy riselt kötényke.

Karácsonyi terítők, egyiknek már volt lehetősége szerepelni tavaly, a többi még csak várakozik.

 A húsvéti terítőkkel ugyanez a helyzet. 

Egy furcsa méretű, de gyönyörű, fiatalos mintájú pamut damaszt párnahuzatból készítettem két egyforma hosszúkásat.

 Pénteken találtam ezeket a csodás kék-fehérrel hímzett textileket. A terítő egy álom, hibátlan kézzel hímzett gyönyörűség. A másik függöny lehetett, tiszta lyik-lyuk, de majd alkotok belőle valami mást.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...