2014. május 20., kedd

Erkélyesített erkély

Kicsivel több, mint egy éve költöztünk be az új hálószobánkba, amihez erkély is tartozik. Bár egy kertes házba szerintem teljesen abszurd egy ilyen kis kimenőt tervezni, azért nem bánom, hogy van. Azonnal elkezdtem gondolkodni, hogy hogyan tudnánk a lehető legkevesebb pénzből átvarázsolni egy olyan szép és nyugodt szigetté, ahová szívesen kimegyünk önszántunkból is. Fokozatosan szereztem be hozzá apróságokat: pont ide illő kis teregető állványt, fa csipeszeket díszítettem fel dekortapasszal, terítőnehezéket, légyfogót, kinti gyertyatartókat gyűjtögettem, végül egy akciónak köszönhetően a kedvenc ikeás asztalkámat is megvettük 3000 Ft-ért. Nyáron megtörtént a nyílászárócsere és új járólapot is letettünk (pontosabban a férjem és a keresztapukája). Még pár hónapig ennek ellenére is csak egy majdnem üres, tárolásra használt tér volt pár árválkodó kaspóval. Tegnap jött az isteni szikra és a hiányzó dolgok ellenére berendezkedtem. Kiszuperált puffokkal az ide tervezett székek helyett, anyósom lecserélésre ítélt szőnyegével, a sok-sok szobanövényünkkel töltöttem meg a teret. Hihetetlen, hogy bármilyen gondosan elképzelem és kezdem elrendezni a színeket, végül egész másfelé haladnak a dolgok, hiszen vannak olyan alapok, amiket nem változtathatok meg. Még nagyon sok cikis rész van rajta, rengeteg apró munka lesz vele, de a hangulata már most erőt ad a folytatáshoz. További terveink: korlát majdnem teljes cseréje (míg ez nem történik meg jó lenne egy nádborítás rá belülről), virágláda tartók és hosszúkás virágládák a korlátra, napernyő beszerzés, kis kampók a mennyezetre szélcsengőnek, ampolnának, falfestés javítása, székek festése, apácarács vagy valamilyen virágtartó polc felszerelése az oldalfalra. Hihetetlen mennyi dolog lehet egy ilyen kis csíkkal is... 

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...