2013. november 17., vasárnap

Tűpárna reggeli fényben

  
Legjobban a felkelő nap lágy fényében szeretek fotózni, a nappalink is ilyenkor a legszebb. A műhely-sarkom két kis szegletét kaptam le. A tűpárnát csipkéből és pamutszaténból készítettem, az esküvői ruhám anyagából maradt. A talpa foncsorozott üveg, interneten vadászott svéd régiség, véletlenül kerültek egymáshoz, de nagyon tetszik így. A Veszprémben piacozott fűszertartót már mutattam, átfestettem és gyöngyöket tárolok az üvegcséiben. A kis malacokat anyukám bolházta két külön helyen és időben. Már a nagyobbnál is úgy gondoltam, hogy ennél pirinyóbb és cukibb dolgot nem is találhatott volna, erre következő héten hozott egy még kisebbet...

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...