2013. november 19., kedd

Káli mini-bolha

Nemrég jöttem haza a piacról, kicsit eufórikusnak nevezhető hangulatban vagyok. Nálunk kedden és pénteken van piacnap, ami azt jelenti, hogy nagyon ritkán tudok kimenni nézelődni. Amióta ideköltöztem, vagyis úgy másfél év alatt talán háromszor voltam, de valami apróságot mindig sikerült turkálnom. Párnahuzatok, felszabni való anyagok, strasszos ékszeralkatrésznek szánt dolgok kerültek eddig a kezembe, de most banános dobozokban mindenféle vegyes kacatot is kihoztak. Ezt a pár apró, de csodás dolgot válogattam ki, az egész kupacért mindössze 600 Ft-ot fizettem. A legyező makulátlan, ami kész csoda szerintem a szalagcsipke tárgyaknál. Kis felakasztható barbola konzol, eredeti csomagolásban lévő illatos gyertyák és egy miniatűr maci kitűző kerültek mellé a kosaramba. Mintha szülinapom lenne, ez volt a nap meglepetése.


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...