2016. február 14., vasárnap

Ódon rózsák, szerelem

Tavalyelőtt év végén készítettem a hímzést, úgy terveztem, hogy tavaly februárra kész lesz. Végül most állt össze a kép az én kis patchwork szívemhez. A vászon Ninától a Frozen Chocolate, a fonalak Anchor márkájúak, de ilyet többet nem veszek, nagyon gubancolódós, nem jó minőség, pedig a színei gyönyörűek. A mintát ti is elkészíthetitek, egy ingyenes tervezés.

Előkerült a fiókból ez a csöpp keret, amit azt hiszem Sármelléken lomiztam. Megpróbáltam faerezetet festeni rá több-kevesebb sikerrel. Gyorsan készült hozzá egy kis hímzés, amit egy nagyobb kvéker mintából szedtem ki. A len egyenetlen szövése miatt nem lett négyzet alakú, de megbocsátom neki. Nina Cherry Cola fonalával készült, egyszerűen öröm volt dolgozni vele.

1 megjegyzés :

  1. How to make money from video slots - worktomakemoney.com
    The game provider is known for its cutting edge games, but with their live dealer games and หารายได้เสริม excellent live games, this is just the beginning.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...