2015. március 23., hétfő

Retro karácsony

Szóval az a szitu, hogy lemegy az uram fűteni, meg férfiasan fát vágni, és ezzel a dobozzal tér vissza. A lépcső alatti titkos ajtó mögött találta, amit két év itt lakás után vettem csak észre én is. Mit nekem láz, fülfájás, amíg csomagoltam kifelé, hirtelen jobban is lettem!



19 dísz és a kedvenceim, a régi pasztellszín girlandok. Sajnos kettő üveg törött volt, és vannak köztük igazán szutykosak. Azokról sajnos biztosan le fog pucoláskor jönni a festék.

3 megjegyzés :

  1. Szia! Érdeklődni szeretnék, hogy a második képen (jobb sarokban lent) látható sötétzöld fehér pöttyös díszt nem adnád-e el, vagy cserélnéd-e el valamilyen másik régiségre, akár díszekre, akár pl. régi hímzett gyönyörű dísztörölközőre? Lili

    VálaszTörlés
  2. Szia! Megkeresem és lefotózom neked külön, de műanyag, nem baj?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Van egypár dísz ezek közül, ami érdekelne. Nem akarod esetleg eladni őket?

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...