2015. március 3., kedd

Kis kaspó új ruhája


Ez a kicsi kaspó szemkiverő vörös volt, az az igazi rikító, matt agyagszín. Az antik stílusú mintája azonban nagyon megtetszett, és rögtön láttam magam előtt az oroszlános talpas párjaként.  Három festékkel próbáltam elérni, hogy hasonló színvilágú legyen. Először egy sárgás cappuccino fantázianevű akril festékhez kevertem egy csepp Martha Stewart Grey Wolf árnyalatot (nagy kedvenc). Miután megszáradt, egy sötét szürkével megpróbáltam a szárazecset technikát alkalmazni, de muszáj volt némi vízzel belenyúlnom, hogy tompítsam a szürke erőteljes színét. Bár nem lett 100%-ig ugyanolyan, mint a másik, de szerintem most már szépen harmonizálnak. Nem utolsó sorban ez egy jó kis elfoglaltság volt, miközben betegen feküdtem, hiszen két réteg között aludtam, gyógyultam, és estére élvezhettem is a végeredményt.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...