2014. október 15., szerda

Pasztellbarokk workshopon jártam

  Mondtam a férjemnek, hogy szívesen elmennék egyszer egy ételfotós tanfolyamra, de azért annyira nem gondoltam sürgetőnek, hogy utána is nézzek, létezik-e ilyen? Pár napra rá utamba került egy hirdetés, számomra tökéletes opciókkal, úgyhogy bele is vágtam! Így veszítettem el tegnap a workshop szüzességemet Csigó Zita profi fotós (pasztellbarokk.blogspot.hu) és a Magnóliák Műhelye által.
  Eddig sokszor éreztem úgy, hogy bár nem megy olyan rosszul a fotózás, ha egy étellel kerülök szembe, mintha egy külön dimenziót kellene megörökítenem. Soha nem adta vissza a kép a valódi látványt, és semmi kapaszkodóm nem volt, hogy min kellene változtatni. Zita mind technikailag, mind a komponálásban nagy segítséget nyújtott, amit remélem megfelelően tudok kamatoztatni a jövőben. Most már csak a feladatom gyakorolni, gyakorolni, gyakorolni... :)

Bal oldali fotón Bettike egymagában dolgozott, jobb oldalon egy egészen vállalható fotó született Zita segítségével (avagy az első kattintástól az utolsóig ennyi változás ment végbe).

Bal oldalon egy hibás kompozíció, jobb oldalon javítva a tanácsok alapján.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...