2014. október 13., hétfő

Barkácsnapló

Most van egy kis szabadidőm és ihletem is, úgyhogy gőzerővel próbálom megvalósítani a felhalmozódott ötleteimet és felszámolni a javításra/átalakításra váró ruhakupacot. Folytatása következik... 

 Lefestettem a keszthelyi bolhán talált angyalkákat, nagyon tetszik a végeredmény. Martha Stewart festékének Grey Wolf árnyalatával egyenletesen lekentem, majd egy papírzsepivel szó szerint megpacsmagoltam, így átsejlik az alatta levő ezüst réteg és nagyon szép felület keletkezett.

A turis táskából nem jött ki egy folt, ezért arra a részre kétoldalú ragasztófóliával virágokat vasaltam. A flitteres sálon is kellett javítanom, mert amilyen szép, olyan könnyen húzódik ki belőle a szál, de első látásra szerelem volt (természetesen szintén turis). A KIK-ben találtam mini pompomszalagot, és megérkeztek a gyönyörű porcelán bútorgombjaim is, nagyon tetszenek!

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...