2013. december 18., szerda

Apró részletek nálunk

Kész vagyunk a nagytakarítással a nappaliban, már csak a karácsonyfa hiányzik a teljességhez. Próbáltunk minél több helyre csempészni díszeket és fenyőágakat, amik ebben a szürke időben is segítenek fenntartani az ünnepi hangulatot.

 A Miki a káli piacról, a bögre a bécsi vásárról költözött hozzánk.

 Fenyőillat az egyik kedvenc vázámban, amit anya bolhapiacozott. A házikóról majd egyszer később mesélek még.

 Apróságok a tv tetején.

 Ezt a hópihés ablakdíszt már novemberben elkészítettem, amikor is sikerült az út szélén összeszednem frissen levágott göcsörtös fűz ágat. Meghámoztam és lenmadzaggal felkötöztem rá a csipkevirágokat. A radiátor fölötti melegtől lengedeznek is, reméljük megihleti majd a hófelhőket karácsonykor.

 Egy adventi játékon nyertem pár éve a zoknit, minden évben kikerül valahová.

A tükörre dekortapasszal egy mini hópihe füzér került, a lámpa éke pedig az óriás szív lett. A szalag és a tapasz is kockás, a díszek pedig mind fából vannak.

 Psszt, a fiús részlegbe is becsempésztem egy angyalkát...

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...