2013. december 20., péntek

2013. karácsonyfája

 A Nap időtlen idők óta nem bújt elő, így nehéz volt jó képeket készítenem. A karácsonyfa díszítés instant hangulatjavító ilyen szürke időben, így kicsit előre hoztuk a felállítását. Elvégre úgysem hullik le, miért ne örülhetnénk neki?

A csúcsdíszt tavaly varrtam, alatta a kis menta-ezüst csillogó kört idén. A jobbra lent látható fém gyöngyöt rögtön karácsonyfa díszként képzeltem el, amikor megláttam a gyöngyboltban.

 A kis porondmester illusztris társaságban.

A csipke díszt tavaly készítettem, a tömör üvegszív egyik első közös beszerezésünk volt a férjemmel.

 Madárkák és szívek.

 Egy-két régi kedvenc: forralt borozó kisfiú, gitározó angyalka, és olyan újabb kedves díszek, mint a rénszarvas és a gömböcök...

 Ezt a csodás torta/gyümölcstálat a selejtből halásztam ki a kedvenc boltomban, ahová azért került, mert nincs meg az üvegtányér, ami a tetején volt. Megkaptam ajándékba, aminek azóta is nagyon-nagyon örülök.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...