2014. április 29., kedd

Egy kupac csipke potom áron


Találtam Pesten egy tuti kis turkálót, ahol nagyon szép csipkéket lehet kihalászni a kupacból. A hangulata tiszta '90-es évek, ezt a nosztalgiát legalább annyira szeretem benne, a neve pedig zseniális: Potom. Már nem sokat járok arrafelé, úgyhogy betértem egy nagyobb lélegzetű turkálásra. Tegnap szinte egész nap mostam, keményítettem, vasaltam, most pedig csak gyönyörködöm...


Csipke blokkok, hímzőkeret, terítőnehezékek, csupa hasznos és szép dolog.
Ez a hímzett, horgolt betétekkel és szegéllyel díszített vászonterítő a kedvenc szerzeményem.


Vannak picurok, alapanyagnak vagy csészealátétnek.


Vannak nagyok, közepesek, vitrinbe, asztalra.


Kötött körök.


Egy-két különlegesebb darab: neccelt, vert és érdekes mintájú horgolt csipke.

3 megjegyzés :

  1. Szia! Merre van ez a turkáló? Légyszi megírnád a címét? Köszi szépen!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! A Hollán Ernő és a Katona József utca sarkán találod a XIII. kerületben! Jó turkálást! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...