2016. január 25., hétfő

Szín a szürkeségben

Alig vártam, hogy kipróbálhassam az új Annie Sloan waxokat. Régóta halogattam a rendelést, de milyen kár volt! Egyszerűen imádom a végeredményt. Az első áldozat ez a klasszikus óarany színű keret volt. Nem akartam teljesen eltüntetni ezt az árnyalatot, de frissíteni szerettem volna az összhatáson. Ez a "Verbéna" fantázianevű Lefranc&Bourgois tubusos akrilfesték tökéletesnek tűnt a feladatra. Vízzel hígítva vittem fel, nagyon hamar megszáradt. Egy körömlakklemosós vattapamaccsal szedtem belőle vissza, így nagyon természetes hatása lett, és csiszolnom sem kellett. Ezután a sötét viasszal kezeltem le, ami egészen új dimenzióba emelte az egyébként teljesen matt felületet.


A gyors siker után muszáj volt tovább mennem, és a mini képkereten megnézni, hogy fest az igazi AS Chalk Paint. A kedvencem a Florence megfoghatatlan türkize, ezt egy rétegben vittem fel, kicsit koptattam, sötét waxszal kentem, majd áttetszővel szedtem vissza a színből. Szerintem aranyos lett:


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...