2015. június 15., hétfő

Megint hordtam haza egy kis szemetet


Nagykanizsán jártunk megint, és bár két doboznyi cuccot eladtunk, a csomagtartó hazafelé is majdnem tele volt. 8 órára már teljesen körbejártam mindent, és csak egy antik kancsóval, könyvekkel és a szörpökkel tértem vissza a főhadiszállásra. Nagyon örültem mindnek, de azért volt egy kis hiányérzetem a kínálatot illetően. Pár óra kofáskodás után elindultam még egy körre, de nem sokáig jutottam, belefutottam egy árusba frissen hozott banános ládákkal. Lettek toile paplanhuzataim, Willow Tree csészéim, puttók, ugrófánk formák, antik babacsésze, hímzett keszkenő... És egy vadi új, bontatlan ikeás szekrényke! Éppen egy 4 fiókos beszerzését terveztem, ami több, mint dupla annyiba került volna, mint ez a 9-es. Így lett kielégítő a zsákmány és még a bukszám is formásan telt maradt. 



Hazafelé beugrottunk Sármellékre is, de gondolhatjátok, hogy délben mennyire ki van már fosztva minden. Azért még így is találtunk pár kedves apróságot:


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...