2015. február 22., vasárnap

Egy kis cicomázda

Rendezgettem a héten a szekrényem, ékszerdobozom. Jó néhány szépség vár megörökítésre az általam készült ékszerek közül, egy pár képpel most pótolok belőlük. A születésnapomra érkezett csodaszép neszeszertől vettem kölcsön a hangulatot, amit Judit varrt nekem. (Jasmine varrószobája)
 
Finom szépség...

 Tűzzománcot és régi ametiszt függőket párosítottam össze ehhez a romantikus fülbevalóhoz. 

Szinte csupa bolhapiacos alapanyagból született meg ez az extra hosszú levendulás nyaklánc. A háttérben látható szolid lüszteres gyöngyökkel szoktam hordani.

Ásványok, egyedi üveggyöngyök és levendulatallérok álltak össze lánccá.

 Különleges ír varrt csipkéből készült ez a szett.

A pincében összezavarodott szegény növény, és ilyen gyönyörű virágot hajtott. Azért nem bánjuk.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...