2015. január 17., szombat

Januári alkotóláz


Tavaly nyáron kezdtem el ezt a mintát a keresztszemezéssel közelebbi kapcsolatba kerülés végett. Amennyire megtetszett ez a szecessziós, de mégis népies minta, annyira megutáltam augusztusra. Nem értettem, hogy hogyan tudnak mások relaxáló tevékenységként tekinteni az xszemezésre, mikor engem az idegbaj kerülget közben. Január elején vettem elő újra, hogy befejezzem, a végére teljesen függő lettem. Most szinte minden nap munka után böködök egy órát, és igyekszem készre is varrni őket. Az évi célom ugyanis a patchwork tudásom kifejlesztése, és ez nagyon jó apropó a keretezésre alkalmas minták gyakorlására. Ő még azért nincs megvarrva, mert nem tudom mi legyen. Párnahuzat, falikép? Milyen színek keretezzék ezt a semleges ekrü és barna párost? Addig is csak lóg a levegőben... (Ez egy ingyenes minta az aliolka.blogspot.com oldalról. Sűrű kongréra, szépséges Madeira mouliné fonallal hímeztem, a kódokat nem írtam fel.)

  
Már tavaly bespájzoltam az alapanyagot ehhez a koszorúhoz, ami a falióránk alatt lóg. Házi szőttessel és csipkével tekertem be a szalma alapot, egy kis házi szárított naranccsal dobtam fel a boltból érkezett kiegészítőket.


 Egy lila férfi ingből párnahuzat készült, a koronás huzathoz pedig polisztirol gyöngyös belsőt varrtam.


Jött egy kis vanília, csokoládé vászon és mesés fonalak a további hímzéshez Ninától. Alig vártam a hétvégét, hogy napfényben is megcsodálhassam őket. Az illatuk, csomagolásuk is egyszerűen fantasztikus, hát még milyen jó lesz dolgozni velük!

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...