2014. december 13., szombat

Karácsonyi cserebere


Nagyon szeretem a karácsonyi tervezgetést, készülődést a saját kezű ajándékvarrás síkjára terelni, de bevallom néha önző az ember, és szeretne kapni is valami váratlan cukiságot az egész éves adás és adás után cserébe. Éppen erre talált egy szuper ötletet Tubaroza egy nagyszabású karácsonyi dísz cserebere keretében. A fehér és ekrü csoportot választottam a természet motívumaival párosítva. Az utolsó pillanatig fogalmam sem volt, hogy mit alkossak, mert valami újat szerettem volna kitalálni, túl sok terv kavargott a fejemben. Végül, mint mindig a választott anyagok vittek magukkal, és szó szerint estéről reggelre megálmodtam ezt a gyertyacsipeszre rögzített, házi szőttesből és hófehér csipkéből készült mikulásvirágot. Angyalos ajándékkísérőt készítettem hozzá egy kis hulladék papír, Martha Stuart festék és a kedvenc Tilda angyalkám közreműködésével. A virág elkészítési módját megtaláljátok a napokon belül megjelenő karácsonyi Nosztalgia Lapozóban!


Ezeket a csodás díszeket kaptam cserébe. Mindegyik nagyon aranyos, de bevallom, hogy a madárkába egyenesen szerelmes vagyok. Remélem a társaim is olyan elégedettek, mint én, és boldogan készülődnek az ünnepre.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...