2014. július 13., vasárnap

Vibeke csodálatos vidéki otthona


Vannak klasszikusai az online világ vidéki stílussal foglalkozó oldalainak, az egyik fő kedvencem pedig ezek közül Vibeke csodás blogja. Norvég hölgyként természetesen a skandináv stílus letisztult fehér alapjait választotta otthonába. Ezt a semleges, tiszta hátteret olyan életteli színekkel tölti meg, hogy csak kapkodja az ember a fejét, ha szeretné kiválasztani a kedvencét. Minden évszakban más kedves tárgy és tónus van szem előtt, mindig az aktuális új kinccsel megbolondítva. Készüljetek egy kis szabadidővel, mielőtt rákattintatok és rákattantok az oldalára! 







1 megjegyzés :

  1. Fantasztikus hangulatot áraszt az egész képsorozat. Mikor még kisebb voltam és otthon laktam a faluban volt egy barátnőm akik egy régi kastélyban laktak (nem kastély, de több száz éve azon a részen nemesi családok laktak és nagyon szép házakat, épületeket építettek) és mindig is imádtam a bútoraikat, a házuk egyedi berendezését, a különleges régi tárgyakat, azt a kellemes hangulatot ami körüllengte az egész birtokot. Egy erdő mellett állt, lovaik voltak, óriási udvarral-kertel, kicsit mediterrán terasszal. Sajnos több éve már, hogy nem találkoztam a barátnőmmel, és nem is ott lakik már, de a szülei igen. Most valahogy annyira megnézném ismét, némi ötletet merítenék belőle :) Én is nagyon szívesen laknék egy hasonló házban, amit én magam rendezek be, a lassan összegyűjtött egyedi kincsekkel :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...