2014. február 22., szombat

La Petite Prairie


Ezúttal nem filmajánlóra készülök, hanem Kerri Anderson munkáit szeretném megmutatni, akit névválasztásában A farm, ahol élünk sorozat iránti rajongása ihletett meg. Kerri pedig engem ihlet meg... Az esküvőnk csináld magad kellékeihez kerestem ötleteket, amikor rátaláltam boltjára, azóta is kedvencem, már több ötletét elkészítettem magunknak is, például a csipkés álomfogót és a sütiforma dekorációt. Egyedi kreációit mások által szemétnek ítélt dolgokból készíti romantikus, eklektikus stílusban. Nem állt tőle messze a francia bolhapiacok világa, a klasszikus shabby chic, a viktoriánus, de a rusztikus és vidéki formavilág sem. Ő maga is egy kis farmon él Californiában. Én leginkább a "gipsy brocante" pasztellbe borult, de a bohémságát megtartó stílusjegyeit szeretem a munkáiban és a képein egyaránt.

 

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...